به گزارش خبر ۱۹ به نقل از ایرنا سجاد سلیمانی روز سه شنبه گفت: ویژه برنامه توانمندسازی رانندگان تاکسی های ویژه فرودگاه و پایانه های مسافربری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و سازمان تاکسیرانی در راستای ارتقاء فرهنگ میزبانی در طرح استقبال از بهار ۹۸ امروز در واحد آموزش و بازرسی سازمان تاکسیرانی برگزار شد.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزش و ایجاد آمادگی تاکسیرانان حوزه های مذکور و خدمات رسانی بهتر به گردشگران در ایام تعطیلات نوروز است، افزود: اولین دوره این طرح در روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند و با حضور کارشناس اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد.
به گفته سلیمانی، در این طرح تعداد ۲۵۰ نفر از تاکسیرانان ویژه فرودگاه و و پایانه های مسافربری مبادی ورودی شهر آموزش های لازم را دریافت کردند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور نظارت هرچه بیشتر بر ناوگان تاکسیرانی، در ستاد نوروزی اقدام های ویژهای همچون تعیین شیفت پرسنل بازرسی سازمان، نظارت بر نرخ کرایه، تعیین تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ برای رسیدگی به شکایات و بررسی انتقادها و پیشنهادهای ارسالی از طرف مسافران انجام میشود.
سلیمانی از تشکیل ستاد نوروزی در این سازمان و برگزاری جلسات هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی در حوزههای مرتبط خبر داد و گفت: ایستگاههای ستاد نوروزی سازمان نیز در مکانهای گردشگری و پایانههای مسافربری مستقر می شوند.
علاوه بر چهار شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز، ۹ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی اکنون در شهر کرمانشاه فعال است.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.